Tänulikkus ja Kõik, mida hindan


Kui ma oma mehele esimest korda tänulikkusest ja selle olulisusest rääkisin, ei saanud ta aru, miks seda vaja on. Eriliseks takistuseks osutus küsimus "Kellele ma tänulik olema pean?"

Tänulikkus ja tänulikkuse-harjutus on väga võimas tööriist. Ameeriklased ütlevad ikka "Count your blessings" ja seda tänulikkus põhimõtteliselt tähendabki - nimekirja tegemine kõigest, mis elus hästi on. Eesmärgiks on hoida head tunnet ja tuua välja asju, mille jätkumist elus soovid. Kui sa ei ole kunagi varem teadliku manifesteerimisega tegelenud ja ei hakkagi kunagi tegelema, siis tasub vähemalt seda harjutust aeg-ajalt teha, tuleb kasuks igal juhul.

Aga kellele siis tänulik olla? Sellel pole vahet ja selle peale pole tegelikult isegi vaja mõelda. Mina olen endale paika pannud, et olen tänulik Elule. Võib olla tänulik Kosmosele, Jumalale, Universumile, Inglitele, kuidas keegi seda nimetab. Loomulikult võib tänulik olla ka teistele inimestele või endale, aga ma soovitan seda harjutust teha üldisemas plaanis ja mitte isegi mainida, keda parasjagu tänad.

Meie teeme seda abikaasaga tavaliselt siis, kui meil mingi mure või stress peal on, et suuremat pilti näha. Ütleme kordamööda, mille eest tänulikud oleme. Tavaliselt saab öeldud 5-10 erinevat aspekti. Siiski on antud harjutus väga sobiv ka sellisteks hetkedeks, kui tuju juba väga hea on ja tahad lihtsalt antud olekut pikendada või tugevdada. See harjutus sobib tõesti igas olukorras.

Lugesin ükspäev Esther Hicksi/Abrahami (kellest ma kindlasti tulevikus eraldi kirjutan) Instagramist, et on vahe, kas oleme "thankful" või "appreciative". Esimene tähendab ikkagi seda, et meie tänus on sees ka omajagu raskust, tuletame meelde, et probleemid ja mured on elus olemas ja oleme tänulikud, et oleme nendest pääsenud. Teine on puhas tänu kõige eest, mis on. Eesti keeles on raske täpselt sobivaid sõnu leida, mõlemat saaks kirjeldada sõnaga "tänulikkus". Appreciation võib aga tõlkida ka kui "hindamine". Olen selle peale nüüd pikemalt mõelnud ja arvan, et hakkan ka enda Tänulikkuse Nimekirja kutsuma hoopis nimega "Kõik, mida hindan". Kas tunnetate vahet?

10 asja, mida ma hetkel väga hindan:
1. See pehme, suur, mugav voodi, kus istun
2. Nurruv kass mu kõrval
3. Siputav beebi kõhus
4. Vihm, mis taimi kastab
5. Suur ja ilus korter, kus elame
6. Tammepuidust põrandad ja uksed 
7. Võimalus käia endale sobiva graafikuga tööl
8. See blogi siin, kus saan manifesteerimisest rääkida
9. Abikaasa toodud hommikusöök voodisse
10. Mu kallis abikaasa

Saara

Comments

Post a Comment