Kuidas ma tean, et manifesteerimine töötab?


Lühike vastus: läbi kogemuse.

Pikk vastus?

See, kas manifesteerimise teaduslik taust on leitud, seda ma öelda ei oska. On neid, kes räägivad stringiteooriast ja osakeste liikumisest vastavalt tahtele ja ehk tuleb aeg, kus ma neid avastusi blogiski kajastan. Minu jaoks ei ole see aga põhiküsimus, mis sest, et huvitav on.

Minu jaoks on manifesteerimisse uskumine teadlik valik. Ma valin uskumuse, et ma saan ise oma elu oma mõtetega mõjutada. Ma valin uskumuse, et elu saab minna paremaks. Ma valin uskumuse, et elu ongi mõeldud olema hea.

Mulle meeldib idee piiramatust ressursist, alatisest arengust, teadlikust loomingust.

Manifesteerimisse uskumine on teadliku vastutuse võtmine. See on tõdemine, et jah, kõik, mis minu elus juhtub, on mu energia tulemus või kokkulepped enne sellesse hetke kehastumist. Jah, ka uuestisündi uskumine on minu teadlik valik. Mul on niimoodi parem elada.

Mõistan, et sel viisil mõtlemine võib vahel palju haiget teha. On inimesi, kes põhimõtteliselt ei saa sellise vastutusega leppida, sest see tähendaks nende jaoks eluaegset süütunnet. "Olen ise süüdi, et mu laps haigeks jäi" või "Olen ise süüdi, et maja põlema läks." Ma täiesti mõistan seda koormat ja need vastused ei olegi lihtsad. Siiski ei tohi kunagi unustada, et iga inimene vastutab oma elu ja energia eest ise. Lisaks - süütunne ei aita mitte kedagi ja on võimalik võtta vastutus ilma eluaegset süüd tundmata. Need on detailid, millest kindlasti kunagi rohkem räägime.

Mina tean, et manifesteerimine töötab, sest olen seda kogenud. Ma näen, kuidas see töötab teiste jaoks. Ma näen, kui palju vastutuse võtmisest kasu on. See töötab, kuna ma usun ja kuna usun, siis see töötab.

Seega kutsun teid kaasa proovima. Pimesi uskumine annaks manifesteerimisele palju jõudu, kuid soovitan esmalt ikka ise järele proovida. Proovige astuda samme, kasutada teadmisi ning praktikaid - ja vaadake siis, kas leiate oma küsimusele vastuse.

Saara

Comments