Mis on manifesteerimine?


Tere, lugeja! Tore, et oled siin.

Sellelt leheküljelt leiad informatsiooni teadlikust manifesteerimisest - kuidas omaenda mõtetega luua endale selline elu, millest rõõmu tunned. 

Manifesteerimine tähendabki minu jaoks oma meeltes oleva kujutluspildi reaalsuseks muutmist. Ja ei, see ei tähenda suurt välist tööd. Mina ei ole see, kes kujutluse päriseluks muudab. Selle jätan ma Elu hooleks. Minu ülesanne on hoida fookust ja emotsiooni kuni saan, mida soovin. Minu ülesanne on iseenda joondamine oma soovidega kooskõlla. Minu ülesanne on avastada, mis mulle elus päriselt meeldib. 

Manifesteerimine on minu jaoks olnud jätkuv õppetund juba üle seitsme aasta. Selle aja jooksul olen kogenud tehnikaid, mis mind aitavad, lugenud raamatuid, mida alati sõpradele soovitan ja loomulikult manifesteerinud endale imeilusa elu. 

Olen jõudnud punkti, mil soovin oma mõtteid manifesteerimisest ka teistega jagada. 

Seega - tere tulemast! Loodan, et saad tuule tiibadesse. 

Saara

Comments