Uus level

Kas teadsite, et 80% meie mõtetest on korduvad? Päeva jooksul nad muudkui tulevad ja lähevad ja tulevad uuesti. Üks tuttav rääkis, et tema tegi läbi harjutuse, kus ta päeva jooksul kirjutas üles kõik mõtted, mis pähe tulid. Pidi väga avardav olema. Selle harjutuse kavatsen ise ka läbi teha ja tulemusi blogis kajastada. 

Korduvate mõtetega seoses arvangi, et need määravad meie keskmise emotsionaalse/energeetilise oleku, meie keskmise taseme. Õigemini määrab selle emotsioon, mida tunneme, aga enamasti tekitavadki emotsiooni just meie mõtted. Eks see ole tõsi, et mõtteid käib päeva jooksul läbi mitmesuguseid, on hea energiaga mõtted nagu "Küll mul on ikka mõnus elu" ning ka sellised veidi vähem joonduses olevad arutelud, näiteks, et kas ma olen ilus või mitte... 

Tunnen, et oma praegusel tasemel olen nüüd olnud juba mõnda aega, paar aastat, ehk rohkemgi. Selle aja jooksul on olnud kuid, mil keskmine olek on parem ja loomulikult ka kuid, mil ei suuda peeglissegi vaadata, sest silmadest kadunud sära ehmatab. 

Oma praeguselt levelilt olen võtnud kõik, mida võtta annab ja olen arenenud nii kaugele, kui energia kannab. Mul on tore perekond, ilus korter Tallinnas, 3 edukat ettevõtet, head sõbrad, palju aega ja 40 külastatud riiki maailmas. Seda on väga palju, aga on veel rohkem, kuhu minna. Nii see peabki olema.

Plaanides oma uut aastat ning uusi eesmärke, sain aru, et ainuke võimalus edasi minna on jõuda uuele levelile. Mõtelda uusi mõtteid, tunda uusi tundeid. Nagu ütleb Abraham: "If you haven't changed the way you feel, you haven't really changed anything.

Seega ma muutun, ma tahan muutuda. Ma võtan vastu kogu uue, mille elu mulle annab. Muutus ongi juba alanud, mu energiatase tõuseb. Tunnen seda. 

Siia blogisse kirjutan nüüd tihedamini. 

Comments