Kas ma saan kunagi valmis?


Olen mitmeid kordi kuulnud inimesi küsivat, et kas kunagi tuleb mul või neil selline hetk, kus enam midagi soovida ei olegi, kus on kõik olemas? 

Olen 100% seda meelt, et sellist hetke ei tule. Alati on midagi uut, mida kogeda. Kuhugi, kuhu poole pürgida. Ka siis, kui mul on väga palju raha, väga palju vaba aega, väga palju armastust. Ikka on midagi, mida veel teha tahan. 

Vahel ikka teen omale harjutuse, kus toon välja 10 asja, mida proovida siis, kui istun oma merevaatega moodsas ja ilusas majas Californias, taustaks lainete kohin ning laste ja abikaasa hääled. 

Siin see on: 

1. Lugeda läbi kõik viimase viie aasta jooksul Hugo auhinna saanud ulmekad

2. Töötada vabatahtlikuna supiköögis

3. Õmmelda ise lapitekk

4. Teha helikopteriload

5. Korraldada lauamänguturniir

6. Olla reisijuhiks eestlastele Hawaiil

7. Õppida ära, kuidas drooni kasutada ning sellega filme teha

8. Käia kokanduskursustel

9. Käia lilleseadekursustel

10. Teha tutvust hispaania/prantsuse/araabia/hiina keelega


Ja kui need asjad on tehtud ja kogetud? Siis teen uue nimekira. Ma ei saa mitte kunagi valmis. 

Comments