Kuidas siis ikkagi mõttest reaalsus saab?

On hulgaliselt inimesi, kes suudavad aktsepteerida fakti, et optimistliku ellusuhtumisega on lihtsam toimetada ja et mida lõdvestunum ning keskendunum oled, seda tõenäolisemalt oma unistused täide saad viidud. 

Küll aga on enamikul palju raskem mõtelda mõtet külgetõmbejõu seadusest - et keegi müstiline Universumi jõud annab inimesele seda, millest ta kõige rohkem mõtleb. Ei tundu väga teaduspõhine, ega? 

Selle pärast ma tihti ütlengi, et kõik, millest ma räägin, on minu religioon. See on midagi, millesse ma sügavalt usun, mida olen ise kogenud ja mis minu jaoks kõige loogilisem tundub. Lihtsalt, et mitte molekulitasandil tõestusi otsima hakata, sest ma ei usu, et neid leiaksin. Kvantfüüsika nagu midagi räägib, aga pole ma ka neid jutte väga uurinud. 

Aga siiski-siiski, ka Abraham ütleb, et kuigi meie välja paisatud vibratsioon tekitab ilma meie sekkumiseta maailmas olukorra, kus seda sama vibratsiooni meie ellu aina rohkem tuleb, siis toonitab ta ka seda, et meie enda tegevused võivad samuti sama tulemuseni viia. See ei pea olema raske töörügamine või sunniviisiline ülesannete täitmine (ja enamasti ei olegi, sest selle energiaga kaugele ei jõua), vaid võib olla ka äkitselt tulev soov parki jalutama minna või helistada just sellele inimesele isegi teadmata, miks. 

Sellist tegutsemist kutsub ta Inspireeritud Tegutsemiseks. Inspireeritud Tegutsemise ajend tuleb õnnelikust ja lõdvestunud seisundist. See tuleb siis, kui oleme heas tundes, rahul ja tüüned. See tuleb siis, kui teame, mida tahame. See tuleb siis, kui meie peas ei keerle mõttetuid mõtteid ja igapäevast jutuvada. 

Sellest, kuidas ära tunda, kas ajend on tulnud meie sisemuse soovist meie kõrgeimaks hüvanguks või hoopis millestki muust, on Abraham palju rääkinud ja eriti palju räägib ta sellest viimase aja kokkusaamistel. Parimaks viisiks loeb ta esmalt mediteerimist ning seejärel õnnelikku kohalolu, et muremõtted meid ei segaks. 

Ja nii see tuleb - just see õige mõte, mis viib õige inimeseni, mis viib õige situatsioonini, mis viib õigele rajale, mille lõpus täitub see, mida soovinud oleme. See on üks hea ja mõnus teekond. Mõttest saab reaalsus, mis tekitab uusi soove, mille täitumiseks saame inspiratsiooni ja astume uuele teekonnale, kus mõttest saab reaalsus ja nii see kestab igavesti. 

Elu on üks hea ja mõnus teekond. 

Comments