Mis tunne on, kui unistused saavad teoks?

Kuulasin siin mõni päev tagasi ühte imehead väljavõtet Abraham-Hicksi seminarilt, mis rääkis unistuste täitumisest. Mõtlesin, et kirjutan siia sellest ise ka. Podcasti leiab SIIT

Kas teie unistuste nimekirjas on midagi, mida kutsute "eluunistuseks" või "väga suureks unistuseks"? Abraham ütleb, et see ei ole kasulik. Nimelt, "suured unistused" on rasked täituma. Miks? Aga lihtsalt selle pärast, et nad on "suured". 

Mis on selle väite taga peituv loogika? Nimelt, kui ma ise tunnen, et mingi unistus on suur, siis järelikult on see minust kaugel, sinnani on raske jõuda, see on "tuleviku teema". Kui mingi unistus on selline, et seda ei saagi peaaegu unistuseks nimetada, sest see on lihtsalt soov, mis kohe täituma hakkab, siis selle unistuseni on vaid paar sammu, ehk ongi see vaid aja küsimus, sest ma tean, et see tuleb nagunii. Minu kindlus tõmbab seda niimoodi ligi, et pole absoluutselt mingit kahtlust, et midagi oleks teisiti. 

Selleks, et midagi juhtuma hakkaks, peame selleks valmis olema. See peab tunduma meile loomulikuna. On loomulik, et ma saan õhtul filmi vaadata, on loomulik, et ma jõuan tagasi normaalkaalu, on loomulik, et me läheme sel aastal perega reisile, on loomulik, paari aasta pärast tuleb ümbermaailmareis, on loomulik, et ma saan oma ettevõtted ilusti käima, on loomulik, et ma elan põnevat elu, on loomulik, et mu portfell kasvab miljoni euroni, on loomulik, et see jätkab kasvamist 10 miljoni euroni jne jne jne. 

See kõik on loomulik. Ma olen selleks valmis. See tuleb minuni nii või teisiti. Ma peaaegu ei saagi neid unistusi unistusteks nimetada, sest see juhtub nagunii. 

Minu tunne, kui mu unistused saavad teoks, on tunne, et jah, muidugi see juhtub, see pidigi nii minema. Ma ei ole üllatunud. 

Kui ootame üllatust, siis hoiame end tagasi. Soovime, et täide läheks soovid, mida oleme kaua tahtnud-tahtnud, mis ei ole pikalt täitunud ja nüüd nad lõpuks täituvad. Soovime draamat. 

Me hoiame ennast tagasi, et tunda draamat. 

See pole vajalik. Draama pole vajalik. Me ei pea end tagasi hoidma. See muidugi ei tähenda, et elevus ja põnevus kaovad. Põnevus säilib, lihtsalt üllatust pole. Tunne on umbes nagu jõuludega - põnevus säilib, aga see ei üllata, et need tulevad. Jõulud tulevad nii või teisiti. 

Ma olen tõesti väga põnevil oma õhtuse filmi ja normaalkaalu ja reiside ja portfelli pärast. Ma olen NII põnevil! See saab nii äge olema! Tulevik on loomulik ja hea ja täpselt selline nagu ma alati eeldanud olen, et see on. 

Muuda ennast nii, et su unistuste täitumine sind ei üllataks. 

Comments