Ma tahan neid kingi, miks nad juba ei tule?



Käisin eile poes ja nägin nii palju asju, mida endale tahaks. Ei, ma ei taha oma raha nende jaoks kulutada, ma tahaks neid niisama, et mul raha ka alles oleks. Mitu kleiti, kotti ja imeilusaid kingi. Just, neid imeilusaid kingi ma endale tahangi ja kavatsen selleks kogu oma manifesteerimisnippide arsenali kasutada. Kavatsen manifesteerida endale uued kingad. 

Tuttavad mõtted? 

On muidugi ka vastupidiseid näiteid, aga kahjuks pean ütlema, et niimoodi mõeldes endale tavaliselt uusi kingi ei saa. 

Me ei manifesteeri endale asju, me manifesteerime endale tunnet. Sa võid need kingad saada, aga ainult tänu sellele, et suudad tunda tunnet, mida need kingad sulle jalas olleks tekitaks. Ja ei, ma ei mõtle sellega seda, et kujutad ette õiget survet õigete varvaste peal, vaid seda emotsionaalset seisundit, mis tekib, kui need kingad sul jalas on. 

Mis tunne see võiks olla? Rõõm, energiline olek, ilus olemise tunne? 

Asjade soovimise taga on alati soov tunda mingit tunnet. Kes sellest aru saab, saab aru ka manifesteerimise sügavamast sisust. Ma tahan neid kingi, sest kujutan ette, et tunnen end ilusana, kui kingad jalga panen. Olengi ilus nende kingadega. Paradoks seisneb aga selles, et nende kingade saamiseks tuleb seda ilusat tunnet tunda enne, kui need kingad sinuni jõuavad. 

Pead tundma ennast rikkana enne, kui raha tuleb. Pead tundma ennast veetlevana enne, kui kallim tuleb. Pead armastama oma tööd enne, kui ideaalse töö saad. 

Ma tean, ma tean. On inimesi, kes ütlevad, et see on võimatu. Kuidas ma ometigi saan armastada seda vastikut-vastikut tööd? Ma tahan ju endale uut kontorit, uut bossi, uut ametit... 

Tundes igapäevaselt seda vastikut tunned tõmbad endale ligi veelgi rohkem kõike, mis sulle selle tunde tekitavad. Ütlen veelkord: enne tuleb tunne ja alles siis manifesteerub ülejäänud elu. 

Seega need kingad ei tule mitte selle pärast, et Universum ei taha sulle neid anda. Need kingad ei tule ainult selle pärast, et jätkad fokusseerimist asjadele, mis tekitavad sulle tunnet, mis pole uute kingadega kooskõlas. Muuda oma tunnet ja su elu muutub. Ilma tunnet muutmata ei juhtu midagi. 

Keeruline? Jep. Õiglane? Jep. Tehtav? Vägagi. 

Comments