Kuidas iseendast rohkem hoolida?

Ja kuidas iseendast hoolimine teadliku manifesteerimisega seotud on? 

Teadlik manifesteerimine tähendab, et viin end seisu, milles kõik hea mu juurde tuleb. Küll aga saan ma seda teha ainult siis, kui endast hoolin, sest selleks, et hea tuleks, peab olema hea tunne. Manifesteerimine tähendab, et viin end heasse tundesse. 

Iseendast hoolimine on tähtis. Iseenda väärtustamine on tähtis. Iseenda vastu sõbralik olemine on tähtis. Kuidas ma saakski soovida midagi head inimesele, kes mulle ei meeldi, keda ma ei pea oma sõbraks? Inimesele, keda kohtlen nagu vaenlast või orja, on raske midagi head soovida. 

Seega - selleks, et edukalt manifesteerida, on vaja endaga sõbraks saada. Sel hetkel, kui annan endale samu soovitusi, mida annaksin oma parimale sõbrale, olen ühenduse saavutanud. Vahel tähendab see seda, et soovitan endal puhata, vahel seda, et soovitan vanast vimmast lahti lasta, vahel aga hoopis seda, et soovitan iseenda eest seista. Igal juhul viin end teadlikult paremasse tundesse. 

Kuidas iseendast rohkem hoolida? 

See võib juhtuda täiesti orgaaniliselt. Elu läheb paremaks - saad teha rohkem ennast väärtustavaid valikuid. Näed, et väärtustamisel on suur jõud - väärtustad end veelgi rohkem. Ja nii edasi ja edasi... 

Kogesin hiljaaegu ka teist teed. Kes tunneb, et orgaanilisest kulgemisest ei piisa, sellele soovitan Anni Kuusiku Enesehoolivuse ja teadveloleku kursust. Kursus kestab 8 nädalat ja igal nädalal on 3-tunnine kohtumine. Mõnus aeg, mil olla koos Anni ja teiste asjast huvitatutega. 

Lõpetasin selle kursuse üleeile. Arvasin esialgu, et see on lihtsalt tore vaheldus ja meeldetuletus, aga mõju oli palju sügavam, kui oskasin oodata. Suurim, mille avastasin, on turvatunne, mis ei sõltu välistest teguritest. See on mu selle aasta üks suurimaid avastusi. Ilmselt ka üks tähtsamaid avastusi kogu elus. 

Ühesõnaga - soovitan. On ilus ja armas ja pehme. Anni on meisterlik õpetaja, üheaegselt nii habras kui ka tugev. 

Comments