Koroona ja raha

Raha kulutamine ja mitte kulutamine on tehnilised küsimused. "Kas ma saan seda endale lubada?" on tehniline küsimus. Manifesteerimise seisukohast on kõige tähtsam tunda end rikkana, sest kui tunnen end rikkana, tuleb raha mu juurde vabalt. 

Seega mina vaatlen rahaküsimust rohkem tunnetuslikust küljest. Kui ma kulutaksin ära kogu oma raha, siis ei tunneks ma end üldse rikkana. Kui ma säästaks iga viimase kui sendi, ei tunneks ma end samuti rikkana. 

Selle pärast meeldibki mulle nn. window shopping ehk siis asjade valimine, mille ma osta kavatsen ja see, kas ma need kunagi ka päriselt ostan, on teisejärguline. On inimesi, keda antud tegevus häirib, sest nad tunnevad end automaatselt halvasti kui asjade valimisele ei järgne konkreetne plaan või tegevus - kas siis ostmine või otsustamine, millal osta. Mõistan seda tunnet, kuid ise sellist elu ei valiks, sest sellega energia ei suurene - me ei suuda kujutleda end rikkamana kui oleme. 

Rikas olemise tunne on aga ülioluline. Selle pärast rikkad saavadki aina rikkamaks - raha lihtsalt voolab nende juurde. Tehnilisest küljest - nad näevad võimalusi, millest haarata, ning nad ei muretse, sest nad tunnevad end rikkana nii või teisiti. 

Olen kirjutanud kahest harjutusest, kuidas end rikkana tunda ilma reaalset raha kulutamata (ega säästmata!). Üks neist oli Virtuaalne tšekiraamat, mis on mu absoluutne lemmik. Jõudsin muide eelmisel nädalal selle mänguga 100 000 euroni ja see teeb mind niiiii õnnelikuks. Edasi lähen nii, et iga slaid on 10 000 võrra suurem, mitte enam ainult 1000 võrra. 100 slaidi pärast kulutan juba miljon eurot. :) 

Teine harjutus on Rahakotiharjutus

Rahakotiharjutusest tahangi rääkida. Kuna koroonaajal poed on kinni ja window shoppingut teha ei saa, siis tasub asjale loominguliselt läheneda. Kulutame igas internetipoes 100 eurot. Laome asjad ostukorvi ning muudkui kulutame. Kui oled 3-10 poodi 100 euroga läbi mänginud, proovi leida järgmised 3-10 poodi, kus 200 eurot kulutad jne. Paberil võib tunduda lihtne, kuid proovi ise järgi, kas suudad nii palju raha kulutada või tunned kohe, et ei oskagi sellise summaga midagi peale hakata? Kui ei oska, siis järelikult pole sa selliseks rahaks valmis. Aga hea uudis on see, et saad seda olukorda parandada. Seda harjutust soovitan nii rahalistes raskustes olijatele kui neile, kes tegelikult kõike ka päris raha eest osta võiksid. 

Selline raha kulutamine tekitab rikka tunde, usu mind. Rikas olemise tunne aga annab enesekindlust, rahulolu ning avab uksed, mida sa muidu näinudki poleks.  

Seega - millisesse poodi kõigepealt lähed? Ma ise lähen ostan Lindexist pojale kõik need nunnude loomakestega pluusid ja püksid, mida nii väga armastan. 

Comments