Kõik, mida hindan


Aeg järjekordseks uueks nimekirjaks. Mida muud sellel tumedal novembripäeval teha? 

1. Mu kõige ilusam orhidee õitseb jälle. Hetkel on lahti pea 20 õit. Ta on minuga olnud ligi 6 aastat ja selle aja jooksul kasvanud suureks ja tugevaks ja võimsaks. 

2. Mul on kaks komplekti reisipileteid tagataskus ja saan veeta aega planeerides seiklusi kaugetel maadel. 

3. Mu kodu on soe ja mõnus ning see on üha rohkem meie nägu, täielikult meie energiast läbi imbunud. 

4. Tänu pilatesele olen tõsiselt tugevaks saanud. 

5. Mul on 3 suurt projekti, milledega tegelemine mulle nii palju rõõmu toob. Otsisin sellist energiat juba mõnda aega ja nüüd see ongi käes. Mulle meeldib ehitada. 

6. Mul on poeg ja ma armastan seda kogu südamest. Ma armastan Teda kogu südamest. 

7. Ma olen sel aastal pea kaks korda nii palju raamatuid lugenud, kui plaanisin. Olen seigelnud ulmelistes maailmades, õppinud juurde kasulikku nii majandusest kui psühholoogiast, lugenud lihtsamat ilukirjandust. Pole ammu nii väga raamatute lugemist nautinud kui sel aastal. 

8. Mu mees on nii abivalmis. Ta on suur ja soe sammas, millele toetuda. Teeb nalja ka veel. 

9. Olen selle aasta plaanist pea kõik asjad ära suutnud teha. On olnud väga-väga tegus aasta, ilmselt üks tegusamaid mu elus. Varsti on uus aasta ja tunnen elevust uute plaanide osas. 

10. Raha on piisavalt. 


Oli seekord raskem kui arvata võiks. 

Comments