5 kontot instagramis, mis energiataset tõstavad


Mulle meeldib Instagram. See on armas ja ilusas formaadis ja kiire ja nooruslik. Kiirust võib muidugi ka negatiivseks küljeks lugeda, sest süveneda on raske - pilt pildi järel muudkui voolab ja voolab nagu vesi jões. 

Instagramist olen siiski leidnud mõtteid, mis seisatama panevad, maailma nihutavad ja lihtsalt head tunnet tekitavad. 

Jagan teile viite kontot, mis selgelt energiat tõstavad ning mis mulle endale väga meeldivad: 

1. Abraham Hicks Love - esimene konto, mille energiatõstjana leidsin ja mis siiani kõige puhtamat tunnet edastab. Sellel on ainult Abraham-Hicksi tsitaadid. Iga päev tuleb üks postitus ning umbes 5-6 storyt, viimases on link youtube klipile. Puhas ja valge ja ilus. Kõige rahulikum neist kõigist. 

2. Ametlik Abraham-Hicksi konto - kuna Esther on juba vanem inimene, siis on ka see konto veidi vanema kujundusega, pole nii puhas kui noortel. Samas sisu on selline nagu ta ikka olnud on - otse kõrgustest. Selline vanem kujundus on isegi veidi nunnu mu meelest, hipilik. Minu täielik toetus neile. 

3. Bob Proctor - konto, mille avastasin alles umbes aasta aega tagasi. Ma polnud Bob Proctorist enne kuulnudki, aga kogu see sisu oli lihtsalt põhjapanevalt õige tundega. Bob on ka ikka üsna eakas inimene, kuid väga terav ja ütleb kohe välja, mida arvab, jutt on sirgjooneline ja just see teeb selle konto ka ahvatlevaks. Vahel on postitustes mõni video, isegi ta hääl mõjub juba usaldust tekitavalt. Selline targa vanaisa tunne. 

4. To Be Magnetic - samuti külgetõmbejõu seadusest, aga ka psühholoogiast, eneseteadvusest, enesearmastusest ning sellest, kuidas see kõik kokku kõlab. Mõtteviis on vist kõige paremini kirjeldav sõna selle jaoks. Lihtne, konkreetne, rohkem mõttemustrite muutusele suunatud konto kui lihtsalt heale tundele. Tark. 

5. Yung Pueblo - peamiselt keskendunud romantilisele armastusele, kuid väga tervislikus ja terviklikus võtmes. Armastusekontosid ma üldjuhul ei jälgi, kuid nii, kui tema kontole sattusin, vajutasin südameid igale postitusele, mida lugema juhtusin. Tingimusteta armastus ja enesearmastus on suurimad märksõnad. 


Need viis kontot on midagi, millele ise follow panen, et keset seda jõge peatuda, sisse ja välja hingata ning tunda, kuidas päev on kohe palju ilusam. 

Ka mu enda konto on minu jaoks selline, aga eks endatehtud asjad peavadki head tunnet tekitama. :) 

Comments